Saturday 27 August 2011

jeraWAT!!:(arrrr___help me__!!

salm smua!!
emm.....
hari nie aku nk cte pasal jerwat!!!sdih sngat2 bila muka aku y slma nie gebu dan putih melepak nie naik jerawat!!(biar la over pun),,.....__________________bila masuk jew sem dua muka aku dh tnjukkn reaksi buruk!!!arrr malu dgn smua!!dgn b aku,dgn kwan2.....emmmdgn ahli fmly aku ....arrr malu sngat2...rasa cm nk mati pun ada....cumanya kes jerwat.....lu orng tnye aku aku just ckp em biasa la remaja'''ayat x bleh blaa'''tp lntk la!!!aku mmng snstif dgn ptnyaan orng sal jrwat,,sal berat bdn x pew lg,tp sal jerwat...eeeeee cm nk lempang jew mlt sape2 y tnye!!!!!teeennsion dooo......soaln y slalu aku pnah ditnyyyaaaaaakn:
1)na knpe dgn muka 2??*(12000 kali)
2)na ,2 la nie msti slp produk...produk ape na pakai???
3)na,pakai la produk****dan*****dan********blaaaaaaa???
4)na,2 la kau beli produk x kene dgn muka???
______________________________________________________________________
aaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr................memng la aku rasa nak cepukkk jew...tp dgn senyuman aku terima...sabr la katekn!!!!na kn budk baik...padahal meke x thu aku panasssssssssssssssss jew..nasib gua x langsi...........
b cakap:ma pakai la produk y papa pakai 2......
aku say:malas ar 6t naik bnyak ag...
dulu bf aku pn ada jrwat..tp skun kulit mmng fwles jew...cun.putih.lmbut.cm pmpuan beb!!!aku mmng jelez gila!!bila jew dia tnye sal kulit muka aku...mula la aku nk mgmuk x tntu pasal..ckp dia x syng aku lA,ape la!!!tp dia still ag syng aku.slalu bg kata2 smngat...thnkszzz b.....love u...
skun aku snstif sngt2!!!!kakak gua pun dh cntik muka!!!adik gua lg la!!aduhhhh............tensnnn la!!!smua budk2 y knal aku!!! slakunjew tnye...kAK ya knpe dgn muka 2????heheheheheeh biasa la dik jrwat la 2>.(hati bedesing jew)tp biasa la coll jew)______________emm k lah...malas nk cite..buat sakit hati jew..!!!!:))

No comments:

Post a Comment